עליי
אני מטפלת באמנות (M.A) ומלווה ילדים, בני נוער ומבוגרים בתהליכים של התבוננות, צמיחה וחיבור לעצמם יש תקופות בחיים שבהן עולה חוסר שקט, עומס רגשי, חרדה, או תחושה שמשהו בפנים מבקש מקום ולא מצליח להיאמר במילים. דרך האמנות והקשר הטיפולי הנרקם, אני יוצרת מרחב בטוח שבו אפשר לעצור, להרגיש, לעבד ולהתחבר מחדש לכוחות הפנימיים – גם בתוך הרגעים המורכבים ביותר
הגישה הטיפולית
אני רואה בטיפול מרחב של מפגש – מקום שבו אפשר להביא את עצמנו כפי שאנחנו, ללא צורך להסביר הכול או למצוא מיד את המילים הנכונות. האמנות מאפשרת גישה לעולמות פנימיים שלעתים קשה לבטא בשיחה בלבד. דרך היצירה, החומרים והדימויים ניתן לתת מקום לרגשות, לחוויות ולחלקים בתוכנו המבקשים להישמע ולהיראות. הגישה שלי משלבת הקשבה, רגישות והתבוננות בקצב האישי של כל אדם. אני מאמינה כי בתוך קשר טיפולי בטוח ומכיל מתאפשרים תהליכים של עיבוד רגשי, חיזוק המשאבים הפנימיים, צמיחה והתפתחות.
גלריית תמונות
למי המרחב מתאים
הטיפול מתאים לילדים, בני נוער ומבוגרים - בעיקר נשים, המבקשים להתמודד עם אתגרי החיים מתוך מרחב בטוח ומקבל. לעיתים מדובר בתקופות של חרדה, חוסר שקט, קשיים חברתיים או משפחתיים, משברי חיים, שינויים, תחושת עומס או קושי להבין ולהביע את מה שמתרחש בפנים. אין צורך לדעת ליצור או להיות "טובים באמנות". היצירה משמשת כלי נוסף לביטוי, לחקירה ולהיכרות עם העולם הפנימי
פרטים מעשיים
הטיפולים מתקיימים בקליניקה בג'וליס או במרחב אונליין, בהתאם לבחירתך. משך כל מפגש הוא 50 דקות. אני מקפידה על מסגרת קבועה המאפשרת יצירת רצף והתמדה בעבודה הטיפולית. ניתן לתאם פגישה ראשונית לבדיקת התאמה והיכרות.
המלצות
ראניה רציתי להגיד לך תודה, על התקופה שעברה והמפגשים שהיו בנינו, אני תמיד אומר לכולם שקיבלתי גם מטפלת וגם פסיכולוגית באותו אדם, שיודעת לכוון ולתת את המענה המדויק, היום אחרי יותר מ9 חודשים ליווי איתך יוצא עם המון כוחות וכלים ופחות חרדות ויכולת התמודדות עם המחשבות הטורדניות שלי. מעריך מאוד שתעלי ותצליחי
למרות שלא התמדתי הרבה להגיע אליך, רק הצלחתי להבין את מקור הקושי שלי, וקיבלתי כלים להתמודד איתם, והחיים שלי השתנו מקצה לקצה, ממקום של אימא כועסת ועייפה כל הזמן ולוקחת הכל על עצמה לאימא הרבה יותר רגועה, רואה את עצמה, שמה גבולות ויש לה את היכולת להכיל. ממליצה עליך
הגעתי אליך כאימא שדואגת לגבי הבן שלה, שהוא מגמגם, מפוחד ועם ביטחון עצמי נמוך הייתי מאוד סקפטית בהתחלה, רק אחרי פחות מ12 מפגשים, ראיתי שינוי גדול אצלו, יכולת להביע את עצמו מול כולם ואף להתעקש, הגמגום ירד ברמות, ואפילו ההתמודדות שלו עם מצבי החלץ והאזעקות השתנו והוא פחות פוחד. תודה רבה לך, אלופה
שאלות ותשובות
בואו נתחיל
אם אתם מרגישים שהגיע הזמן להתחיל בתהליך, אשמח מאוד לשמוע מכם. ניתן ליצור איתי קשר בטלפון או לשלוח מייל
